Kekusutan Kekasutan

Wednesday, August 5, 2009



Apa akan berlaku jika hostel/rumah didiami oleh orang2 bujang, terutamanya lelaki?

Oo..Kita tahu kesannya..50% ruang tamu adalah khusus untuk meletak kasut dll.

Panorama ini diambil di satu kediaman yang dirahsiakan. Sebab semua bilik di hostel aku ni ada pemandangan yang sama (cuma kuantiti kasut berbeza) jadi kalau orang tau pun...tidak membawa apa2 arti...

Bilik kemas tak?

Ok ba. Apa kalo kasut tabur, bilik tabur la gedega? chitpodah..

Bau dia, memang x dapat dinafikan. Yang ini aku pasti..

Apapun, kami juga dalam proses menyediakan rak kasut kay. Dulu time register kononnya ada rak kasut la..Apu benar..

Ada pulak orang letak banner sila susun kasut. Selipar x susun kah?

12 comments:

  1. I guess so. But its hard to make everyone believe teamwork is a good manner..hahaha

    ReplyDelete
  2. cool entry. nice layout. simple.

    ReplyDelete
  3. Thanks. Don't forget to view other entry too

    ReplyDelete
  4. hehe...
    cb dtg umah ppuan lak.
    kita lwn spe lg byk kasut..

    ReplyDelete
  5. eleh, memanglah x leh lawan pompuan sehari tukar kasut sehari 5 pasang. Mesti bilik korang lg semak kan?

    ReplyDelete
  6. eh, tlg sket.
    umah k'org ad rak kasut ok?
    blueks!

    ReplyDelete
  7. eleh rumah pmpuan ada rak kasut lah, ntah2 siap peti ais ngan periuk nasik pun ada..kitorang katil manader tilam

    ReplyDelete
  8. x gaduh pun.. seronok perang mulut ngan orang ni

    ReplyDelete
  9. haha..
    byr 420 xkn xd tilam..
    nk tipu gn si penipu...

    seronok ek perang mulut gn aku..
    bgs2..nnt kita msk debate blog..
    ngeh..ngeh..

    ReplyDelete
  10. bley jerr.. kita tgk sapa yang menang!! Iye xda tilam, tapi ada air-cond tau

    ReplyDelete